Förlåt!

Hej! Jag är så ledsen att jag inte har ens kikat in här på bloggen på säkert 1 år. Jag har varit så sjuk och jag trodde inte det fanns någon mer än mig som hade den här sjukdomen, så efter bara några veckor lade jag ner att ens gå in att titta. Till min stora förvåning såg jag nu att ni är flera med samma sjukdom som har hittat hit. Jag ska läsa alla era kommentarer och svara så snart det går. Det tar kanske lite tid, ni förstår säkert, i och med att jag är så sjuk och lever med så svårt smärta, men, svar kommer! Igen, förlåt att jag inte har svarat eller skrivit några inlägg. Jag trodde verkligen inte att det fanns någon mer som mig därute. Tusen kramar och friskönskningar till er alla! ♥


Update: Ingalill, Lennart, Mamman, Therese, Snäckan, Petra, Jessica och Anna,
nu har jag svarat på era kommentarer under översta inlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0